Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.07.2008 12:48 - Омръзна ми да съм лошо момиче.Ставам добра.
Автор: ralinar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1832 Коментари: 7 Гласове:
0

Последна промяна: 23.07.2008 12:59

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Кое ме накара да взема такъв рязък завой в иначе хубавия ми живот. Мъжете, ами кой друг?Не мога да кажа ,че съм най-прекрасна на земята и  питам по цели нощи:” Огледалце, огледалце, на стената коя е най-красива на земята?”. Защото знам, че не съм аз. Но не съм от най-отблъскващите, имам порадъчно чувство за хумор и някакъв странен чар. По тази причина мъже около мен-колкото искаш. И различни-красиви и несимпатични, бедни и богати, желани и нетолкова. И от тези категории , все се намира някой, който да ме харесва.Кани ме на зеведение. Ама аз нали съм модерна, работеща жена имам автомобил, който ми е най-верния другар. Не излизам без кола, пък и вече съм свикнала с нея като въздуха, който дишам. Не искам да ме вземе от вкъщи или от работата, а отивам сама до заведението. Дотук-не е лошо, нали? Няма да ихзаби една туба бензин и да мисли как ще дойда. Сядаме, поръчам, но се съобразявам. Ако имам 2 лева в джоба ще пия един сок, ако имам 50 ще вечерям и ще пия. 2-3 бири, може и да съм с кола, но си знам мярката.Пък и след цял ден здраво бачкане имам нужда от малко алкохол, за блясък в очите. Пия само бира и вино и си поръчам само тези 2 вина. Не ме интересуват отлежалите ракии, водка-не,уйски-не понасям и изобщо не ми дреме, че той ще иска да плати смектката /но за това по-късно/.Паля цигара, после втора и така до кутия. Прави ми забележка”Мило, нали ти не ми купуваш кутии, какво ти пука” и темата сме я изчерпали. Разтегля теориите за глобалното затопляне, мен това не ме интересува и говоря за отминалото европейско първенство по футбол. Какво да се прави, фен съм си и това е. Дай ми спорт и Фернандо Торес. След 2 бира вече започва с комплиментите си да ми досажда. Как не са разбрали, че аз вече знам, че кой каквото и да ти говори все за секс става дума. Междувременно телефонът ми е иззвънял 10-15 пъти и то все по работа. Ако е важно говоря отвън по десетина минути, защото имам нужда от парии знам къде са касите за тока и телефона. Той седи на масата и скучае-негова си работа, като иска да е с мен ще ме търпи. След час и нещо ми омръзва или съм уморена. Плащане на сметката-как така само той, най-малко ще делим. И така- нищо по-логично от това да запаля личния авмобил, да се прибера да седна пред лаптопа за малко почивка. Така изпускам оня романтичен момент , когато той ме кара до вкъщи и протяга ръце да ме прегърне или целуне. Но...голяма работа, другия път да го измисли. На следващия ден пак ми се обажда-”Не става-финалът на Уимбълдън, наточила съм се моят Рафа да победи най-сетне омразния ми Федерер”. Не му звъня аз-или съм много заета или ще се видя с друг, от който мога да измъкна безценна информация. А колко по-добре ще ми е сега с новото амплоа. Обажда ми се пича, но трябва да дойде да ме вземе. Така примерно ще имаме 20-тина минути да се опознаем. Сядаме и си поръчам сок, защото съм скромна. Той естествено иска и да пия нещо, след 10 минутна борба все пак ще си поръчам един Джак, ама малък, защото добрите момичета не пият. Може и една малка салата, защото те не ядат и много и след втората хапка са преяли. Ще го изслушам за величията или падението в работата му, защото те винаги са кошчета за душевен отпадък. Ще чуя и за бившата му приятелка и ще гледам съчувствено, но за моя бивш и дума няма да кажа, защото те никога не са били с повече от 2 мъже. Само ще се усмихвам, защото те никога не са тъжни, бесни или уморени. Футбол-за мен ще бъде мръсна дума. Ще поговоря за последния филм, който съм гледала, защото аз книги не чета. Ще дойде време за сметката, но ще направя лек опит да си извадя парите, който ще бъде спрян още в зародиш. Ще си тръгнем, когато той иска, без да се оплаквам,че съм на работа в 7, а вече е 12 и има куп домашна работа. Ще се кача в колата му пред блока ще слушам още час за луната и звездите, а после ще избягам, защото добрите момичета не дават да ги целуват на първа среща. След ден няма да се обадя, ще чакам той да ме потърси, защото добрите момичета правят така. А след седмица ще му звъня всеки ден и ще искам да дойде с мен по магазините. И колкото и на мен да ми е чудно-той ще ме харесва повече добра. Вече се убедих . Голяма част от мъже обичат такива момичета-тихи, кротки и набожни....С приятел бяхме 3 дни на почивка. Плати скъпия хотел и всички ресторанти, обиколихме джакузитата, басейните, масажите и фитнеса. Аз мълчах и се усмихвах , в леглото бях като монахиня. И, когато си тръгвахме беше като попарен от любов. Обичаше всяка част от мен. Защо го направих, защото исках да видя какво е да си добро момиче? И като седнах и се замислих,че то било добре. Спестих пари, той ме харесва повече. А сега и аз като го харесвам се чудя-добра ли да съм, лошата ли да съм. Нали добрите отивали в рая, а лошите-където си поискат Засега обаче знам само едно. Искам да съм себе си!



Тагове:   момиче,   омръзна,


Гласувай:
0



1. stone - наистина трябва да имаш някакъв странен чар
23.07.2008 14:34
защото към обърканите ти и пълни с грешки писаници аз останах съвсем безразличен. в общуването май много-много те няма. така че освен прословутия чар, друго не знам какво е накарало тези мъже да тичат след теб. аз лично бих си тръгнал след първите пет минути.
цитирай
2. doaiva - :)
23.07.2008 15:18
На мен това което казваш адски ми хареса, но вместо да се променяш просто изчакай малко. Ще дойде онзи който ще се влюби в твоята необузданост. Точно в това че си различна има толкова чар.
Хвърли едно око на лична и кажи какво мислиш ;)
цитирай
3. rpatel - На мен пък, историята много ми ха...
23.07.2008 15:23
На мен пък, историята много ми хареса. Може би, защото и аз винаги съм се опитвала да бъда себе си. Дали съм добра или лоша- незнам. Но това съм АЗ!
цитирай
4. ralinar - Sorry, Stone!
23.07.2008 15:39
Ако неволните грешки означават лоша комуникация, значи съм най-мълчаливият човек на света.
цитирай
5. ralinar - Za doaiva i rpatel
23.07.2008 15:44
Това е реална история, не си я измислям. Написах го продиктувана от многото си срещи с мъже. Които винаги искат кучка, но все пак като решат да са заедно с някои търсят светицата. Но нещото, което правя с всички е да бъда себе си, защото понякога от игрите забравям коя съм. Добрите думи ми помагат да се изправя, когато падна. Благодаря
цитирай
6. анонимен - mnoo ste tapi vs jeni
30.08.2008 10:49
mnoo ste tapi vs jeni
цитирай
7. анонимен - тумба лумба
12.06.2009 10:04
интересно е написано. явно не си била с човека за теб..;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ralinar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 189136
Постинги: 38
Коментари: 721
Гласове: 1254
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930