Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.01.2009 13:35 - Защо една жена ще си отиде от един мъж?
Автор: ralinar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1470 Коментари: 3 Гласове:
0



Тъмнината и светлината винаги са част от мен. Бяха се появили един случаен ден. Вече обаче не помня защо-или бях много наранена или бях щастлива. Никога не се бях запитала защо тези две демонични сили понякога се бяха опитвали да диктуват постъпките, мислите, действията ми. Едната винаги беше надделявала. Разкривените в гротескна усмивка устни и туберколозно жълти очи винаги блещукаха, когато ме караше  да се вслушвам в думите `и. В тях нямаше плам, а само грозната истина, с която околните не искаха да се примирят и затова я отричаха. Тъмнината  не се  скриваше в тежките моменти. Не мълчеше, когато я засягаха. Не желаеше да се предаде. Не се опитваше да изтрие горчивите спомени. Затова и аз винаги я предпочитах. Защото това беше реалността-мръзна, омерзена и потъпквана в прахта от останалите хора. Дали понякога не грешеше? Сигурно, но това нямаше  голямо значение за мен. Защото тя ми помагаше да се изправя и да продължи. И не ми позволяваше да спра търсенето. Часовете при мен се точат в дни. Дните се раждат с вик и умират в тишина. Понякога са сиви и зли, друг път цветни мечти. Понякога обаче блесва светлината-затова и сега съм добра, усмихната съм и говоря нежно. Той мисли, че съм нереална,защото му давам всичко от което има нужда. Не му признавам, че вижда нея и че скоро ще бъде изтикана. Искам да запомни сутрешния смях и късната любов. Той обаче каза, че жените са способни на долни постъпки. И че един ден и аз ще го нараня. Вдигнах рамене и му казах, че не мога да му обещая , че няма да го направя. Но и че ако го сторя-няма да е нарочно. Сега обаче знам, когато онази другата дойде  просто ще си отида. Сигурно ще ми е бесен, но не толкова колкото , ако види тъмнината.



Тагове:   мъж,   отиде,


Гласувай:
0



1. injir - Само жените ли са способни на, , д...
09.05.2009 07:38
Само жените ли са способни на ,, долни,, постъпки?
цитирай
2. malkiatprintz - Мъж, който може да бъде обичан по ...
15.06.2009 23:01
Мъж, който може да бъде обичан по този начин от една жена е щастливец, но защо мислиш, че той няма да понесе тъмната ти страна? Не е ли възможно да те обича такава, каквато си с всичките ти плюсове и минуси? Че кой е идеален и кой няма своите тъмни страни? Ако е разумен човек би трябвало да е наясно, че – дори да не ги знае и познава – ти също ще си имаш тъмна страна със съответните моменти, не е ли възможно в тези моменти той пък да ти дава всичко и ти да си мислиш, че е нереален? А и защо здължителон трябва да обичаш тъмнината? Казват, че реалността е собственият ни начин на възприятие на околния свят... Поздрави :):):)
цитирай
3. анонимен - Обикновенно заради друг мъж. Така и ...
16.06.2009 03:06
Обикновенно заради друг мъж. Така и един мъж може да си отиде заради една жена. Понякога има идруги причини, но според мен всеки търси няква сигурност около себе си. Обикновенно влюбените не са много адекватни и стават ужасни грешки, които се плащат дота солено и дълго.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ralinar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 189132
Постинги: 38
Коментари: 721
Гласове: 1254
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930