Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.10.2008 12:50 - Мъж и жена-приятели? Как я правите тази магия ,бе хора?
Автор: ralinar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7063 Коментари: 38 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Винаги съм скалачала като бик на червено щом се заговори за приятелството между мъж и жена. От опит знам,че такова животно няма. Преди време се запознах с един младеж,ама сладурче не е истина.  След първите ни виждания се уплаших,че захарна болест дори може да получа. Пък и един тих, скромен с едно невероятно “р”-чак на лудост може да те избие като. Завъртяха се така нещата, че имахме обща работа за седмица. Голям смях беше като си спомня пръвите дни. Накрая се събрахме с други приятели да полеем края и то успешен при цялата ни непохватност и сконфузеност. Купон, пиене, приятели-общо взето ясно на всички за какво иде реч. Незнайно едни приятел , на който устата му с въже да я вържеш пак ще я развърже му говори :”Ти не я гледай такава срамежлива. Аз я познавам. Тя само един пък иска да е с теб и нищо друго. Тя не е по сериозните връзки”. Не че лъжеше за връзките, ама за другото си беше в пълна заблуда. Изчервих се като домат в селска нива и решиш, че ще бъдем само приятели със сладура. Започнахме да се виждаме по-често. Звъняхме си всеки ден, съобщенията бяха през час изобщо приятелството процътяваше.Така година и нещо изкарахме. Имах специални привилегии , когато отивах у тях-купи пепелник, винаги имаше от моята водка. Дребни, но важни неща за мен.  Ставала съм в 2 посред нощ да ходя у тях, че не му се спяло. Той си имаше прятелка в София, един ден разбра, че тя нещо се зарибявала по друг. Не ми плака на рамото човека, но бая успокоения му хвърлих. Та общо взето живеехме си добре с моя приятел, но след близо 2 години една вечер както се карахме у кого да е дистанционното нещо се случи. Целувката му обърка всичко, дръпнахме се като попарени и въпреки, че знаехме че е грешка правихме любов. След това не се виждахме близо 2 седмици, после решихме, че онази вечер е била лудост, но нищо вече не беше същото. След половин година той се върна в София. Обещавахме се, че ще се виждаме, че няма да се забравяме, но всичко се срути като бутната от вълните пясъчна кула. След време се запознах с друго момче, бяхме заедно, разделихме се,защото и той замина , но си останахме приятели. Веднъж , когато дойде даже опитахме да спим на различни легла, ама след боя с възглавниците не се получи. Сега след години се срещнахме случайно и пак сме разделени от 150 километра. Той си има момиче, аз си имам човек. Вече месец си говорим редовно по телефона. По приятелски той споделя, аз му разказвам за любовта ми. Покани ме на гости. Попитах го дали има отделна стая и дори дали се заключва. Защото аз искам да съм вярна. Имам колебания дали да ида. Знам,че ще има хора, който да ме упрекнат, но защо при мен не може да има нормално приятелство между мъж и жена. И изобщо как някои жени успяват /поне така казват/. А моите малко наброи опити винаги се сгромолясват като кулите на 11 септември. С гръм и трясък пред очите на много хора се провалят опитите ми. Сигурно вината пак е в мен? То кога ли не е било-се пита в задачата. Как съм способна винаги да се овъргалям в калта до уши? Ако призная, че ми се отдава няма да учудя никой , който ме познава.        



Тагове:   магия,   мъж,   как,


Гласувай:
1



1. gothic - Ами ако и двамата подходят, че първо ...
13.10.2008 13:19
Ами ако и двамата подходят, че първо са Хора, а после Мъж и Жена, приятелство не е ли възможно?
цитирай
2. ralinar - za hara73
13.10.2008 13:24
благодаря за съвета. Уж си мисля, че по никакъв начин не дърпам дявола за опашката,но май има жени, който просто не могат да бъдат само приятели с мъжете
цитирай
3. ralinar - za gothic
13.10.2008 13:26
пробвайки изцяло да забравиш, че ти си жена, а те мъже може би ще стане. Но може ли постоянно човек да подтиска, че има пол. Не знам
цитирай
4. damnation - няма такова нещо като приятелство ...
13.10.2008 13:32
няма такова нещо като приятелство между мъж и жена.
винаги поне единия от двамата си мисли как да се навре в кревата на другия.
цитирай
5. sisithebest - може и така да се каже
13.10.2008 13:35
с бившия ми станахме приятели... ама не е същото като приятелството, защото все трябва да се оглеждаш... за всеки случай... нещо да не е прекалено интимно или не само приятелски... малко се обърквам понякога как да се държа с него... и въпреки това с времето някак си става все по-лесно (навик)...

а за останалите... ами да ви кажа аз се разбирам много по-добре с момчета, от колкото с момичета и повечето ми приятели са от мъжки пол. Поне 60-70% от тях си имат приятелки... и с всичките имаме чудесни отношения - приятелски :))

според мен ако искате да сте приятели можете... просто трябва да го искате наистина, иначе няма да стане и ще сте едни такива сконфузени през цялото време ;)
успех :))
цитирай
6. fenris - ами с
13.10.2008 13:48
магията на общуването!:)))Човешките взаимоотношения са по сложни и не се ограничават само в собственият ти опит!И не е нужно да подтискаш пола си за да си приятел с някой от противоположният пол, може да гледаш на нея като на сестра или бротовчедка! Мисля че това изчерпва въпроса ти!
цитирай
7. pazzza - Що си блъскаш главата с такива ди...
13.10.2008 13:49
Що си блъскаш главата с такива дилеми? Явно не ти се получават нещата в тая насока. Ако си имаш дружки-жени що са ти мъже за същата цел? Е, другия поглед към света е нещо без което аз лично не си представям живота, но не всеки има дарбата да поддържа такъв род приятелство и не всеки има късмета да намери приятели от другия пол. Пък и да ти кажа приятелите не си пишат по 100 смс на ден.
цитирай
8. ralinar - kam vsi4ki dosega-благодаря
13.10.2008 13:54
благодаря на всеки, който написа нещо. Дори и критиките към мен ги приемам.Със сигурност всеки сте прави. Усмивкина всички. Пък и се опитвам да търся доброто у хората та сега не ми пречи да опитам след съветите да гостувам и това да не ме доведе до изневяра
цитирай
9. анонимен - За възможно, възможно е - зависи от ...
13.10.2008 14:44
За възможно, възможно е - зависи от интелектуалното и емоционалното равитие на индивидите. Не знам дали вирее при по-примитивните индивиди, които не са осъзнали потребността от едно такова общуване и възприемат нещата твърде първично. Изключително важна е комуникацията и езика на общуване между отделните полове.
И не на последно място, важно е какво човек влага в понятието приятелство, защото за мен приятелството е специално взаимоотношение, а не просто пиене на бира или убиване на време из моловете.
цитирай
10. cindy - Ооооо, Боже! :)
13.10.2008 15:00
Кара-вара и тази тема пак цъфне на първа страница. Спасение от нея няма! :)
И съвсем категорично заявявам, пък дано я приключа - имала съм, имам и предполагам ще имам приятели-мъже. Те какво си мислят си е лично тяхна работа, но като не са ме притеснявали с разни мераци - считам, че са ми приятели. И много са ми помагали, също без да ме притесняват с нищо. Също и тук - в блога имам приятели, много готино си лафим с тях, да не чуят жените или пък дружките им :)))))
Така че - какво толкова чудно има ??? :)

Но - самият факт, че си се размислила по тези въпроси и нещо се чудиш - май при теб нещата не са баш така, сигурно има някакъв сантимент в цялата работа. Иначе въобще нямаше да се чудиш и маеш - щеше да приемеш, че ти е просто приятел и толкоз.

Така че - умната :)))))
цитирай
11. анонимен - bau
13.10.2008 15:15
Мъж и жена-приятели? Как я правите тази магия ,бе хора? " Просто единия от двамата трябва да е леко смотан и готово !
цитирай
12. sever - Приятелство?? Не и не!!
13.10.2008 15:19
Между мъж и жена?? Такова нещо категорично НЯМА!!
И ти си си напълно в ред. Тези, които твърдят, че има или те... не са в ред, или са твърде незрели, или страдат от Синдрома на 'несподелената любов' с... приятеля ;))
цитирай
13. fenris - ralinar 9
13.10.2008 15:28
Айде сега, че и до изневяра, стига всичко зависи от хората! До sever! Не страдам от синдроми щото имам споделена любов, а че не съм наред то е ясно, щом се занимавам с нещата с които се занимавам!:)))Все пак благодаря ти усмихна ме!:)))
цитирай
14. ralinar - до cindy-замислих се, ама като ми ...
13.10.2008 15:30
до cindy-замислих се,ама като ми дойде до главата какво да правя. Иначе обещавам млъквам и повече за това и дума няма да обеля в блога ми
до анонимен 12-не го разбрах твърдението, че единия трябва да е смотан
до sever-ти май си точно на моята страна-благодаря за това, че съм "напълно в ред".Не го чувам често :-))
цитирай
15. ralinar - до 14. fenris
13.10.2008 15:33
ти си усмихнат, ама не е лесно. Като си знаеш какъв си, в моя случай-вече знаеш какво мисля и като те поканят на гости наистина може да се стигне до изневяра. Затова и вече реших-никакво гостуване . Както казват "вържи попа, та да е мирно селото"
цитирай
16. анонимен - Може, как да не може!
13.10.2008 15:39
Повечето ми приятели са мъже.
Е, полягвам си понякога с някои, но явно си зависи от хората. Отношенията са изяснени, никой не очаква нещо като взаимна любов!
Лошо става, когато някакси естествено някой се влюби!
Полагала съм огромни усилия да не се стремя към интимност или да откажа такава.
Но приятелите са си приятели, ако са истински, не е нужнио за забравяме, че имаме пол.
За всички е трудно! Споделяш, разбират те, близки сте и секса се явава като потребност и следствие.
Не е магия, а изкуство да имаш приятел! Въпрос на морал, чест и достойнство!
Щом аз, с порочната си природа успявам!
Няма правило за всеки :)))
цитирай
17. spasunger - Сложен въпросТ.
13.10.2008 15:48
И аз имам една такава приятелка, с която се знаем от години от университета. Били сме по много места заедно, но винаги сме на ниво приятелство. Споделяме си за всичко. А колко пъти отвътре ми е вряло, но знам, че в момента, в който дори понеча да я целуна "както трябва" и... всичко ще се промени, ще пропадне.
цитирай
18. noboysnocry - Добре си си го казала. . . . такова ...
13.10.2008 15:54
Добре си си го казала....такова животно нямаааааа!!! Аз сйм изписала бая по тази тема и стигнах до едни извод...след като задоволиш първичното- мъж + жена = секс... после всичко си е ок и можете да сте си приятели,а и не е лошо виждате си се често и при това той може да ти прави комплименти и ти да ги приемаш като искрени,защото си вече убедена,че така или иначе го привличаш..! Варианта е идеален,а ако секса се отлага в тези отношение виннаги ще има едно напрежение и ще се чака момента,в който нещо ще се случи! Това е! Приятелството без секс между мъж и жена го има,но само във варианта,когато се познават от деца и даже не могат да погледнат един на друг като сексуални обекти!
цитирай
19. анонимен - Mlad maj nqkoga mi kaza:
13.10.2008 16:08
<Ot priqteli, horata chesno stavat liubovnici. Obratnoto e nevazmojno!>
Slava bogu, nie i sled liubovta si ostanahme priqteli. No be trudno, osobeno v nachaloto! Mnogo boleznen proces, no si stuva!
цитирай
20. fenris - ralinar - до 14. fenris
13.10.2008 16:15
Наред си си, ако има чувства няма приятелство, говоря за сексуално привличане, тогава може да станете приятели за секс разбира се, но това е друг сложен казус! Щом се решила, че така е най-добре за теб, вероятно си права!
цитирай
21. sisithebest - аахахахх
13.10.2008 17:28
ketbaloo, ти заби всички!! :)
цитирай
22. thomas - !?
13.10.2008 17:56
А какво му е неприятелското на един хубав секс!? :-) Да, знам - после нищо не е същото... Ама пък така е естествено!
цитирай
23. ralinar - do fenris 21 и ketbaloo
13.10.2008 17:59
приятели за секс -тук вече отиваме в една друга тема. И 10х за подкрепада да правя каквото си реша. ketbaloo -ти искренно ме развесели излиза, че нито аз съм грозна нито моите приятели импотентни-усмивки.денят ми е весел след всички мнения
цитирай
24. анонимен - Vseki znae sebe si nai-dorbe, imala ...
13.10.2008 20:19
Vseki znae sebe si nai-dorbe, imala sqm i imam prijateli mqje, i vseki ot nas si ima lichen i sexualen jivot i ne njama naprejenie mejdu nas ...prosto njama ja drugata trqpka...haresvame se emocionalno i intelektualno,prijatno ni e da sme zaedno ot vreme na vreme ,podkrepjame se, razbirame se, palcehm si na ramoto ponjakoga i ..tova e prijatelstvo..ne ne bih spala s tjah, za tjah ne znam,,chustvat se shtastlivi s partnerktie si i tova e vidimo..taka che mislja po skoro -ne..no zavisi mnogo ot tova kak sa postaveni neshtata...ot dvamata...s njakoi se poluchava s drugi -ne
цитирай
25. myemotion - za6to pyk da nqma takova ne6to?! ...
13.10.2008 21:02
za6to pyk da nqma takova ne6to?! vinagi moje da bydete prosto priqteli i nqma ni6to osobeno i ni6to lo6o v tova. prosto ednakvi interesi, zabavni momenti bez da se pritesnqva6 kakvo ima m/u krakata... ako misli6 konkretno za pola mu ne se otpuska6 i se polu4ava taka, 4e ne go vijda6 kato predimno 4ovek, a prosto myj...
цитирай
26. анонимен - Трудна работа, не невъзможна, но неестествена
13.10.2008 21:31
Имам си скъп приятел - мъж и единственото нещо, което ни пречи да не се награбим на секундата е, че той е женен и има две деца. Разбира се, хора сме, не животни, имаме си гордост, и морал, и можем да се сдържаме в името на нещо по-висше и по-свято, но ... но половете си не сме забравили ни на йота. :-)
цитирай
27. анонимен - щастливката
14.10.2008 00:46
Голяма утеха ти е едно мъжко/женско рамо, дишай-издишай 10 пъти, той ти е "брат", той ти е "брат/сестра" .. ала бала ..и се получава, всичко е до тук горе, капиши?! :):):)
цитирай
28. minavam - като го прескочите това с "...
14.10.2008 01:28
като го прескочите това с "мъж-жена" и "ще се чука ли, няма ли да се" и си изясните нещата - идва едно истинско приятелство. Стига да го иска жената, а не да прави въртели от рода ми "миии не знааам, искааам ли те като мъъж или като прияятеел".
Слагане на точките над i и без лиготии е добро начало на дено приятелство) Имам ги такива близо 20 години, не се оплаквам)
цитирай
29. leonor - Има такова животно!
14.10.2008 02:16
Повечето ми приятели са мъже и почти през целия ми живот са били мъже. Някак са по-естествени, няма я тази женска завист или както искате го наречете. С чиста съвест ще ти помогнат без да искат нещо в замяна. Пък и няма шанс да ти откраднат гаждето (мъжа) :)))
Малко по-сложно е с бившите ... но пак си е до желание. Има точно един човек, с когото не се трая по никакъв начин. На един от другите аз и моят бъдещ мъж сме кумове, аз съм кръстница на детето му. :) Като скачени съдове сме. :) С всички останали (още двама) се виждаме редовно и си споделяме всичко ... без леглото.
Има и още 3-4 души, с които никога не сме били никакви, освен приятели - също много вярни дружки, на които за много неща имам да благодаря!
Така че, има ли желание, има и начин. Но всичко си е въпрос на мислене, характер, принципи, възпитание и каквото си искате още.
Така че, искаш ли да сте приятели, можете да сте. Ако от другата страна не са съгласни - значи не си попаднала на подходящите приятели. :)
Успех!
цитирай
30. iliada - Смятам ,че никой
14.10.2008 09:09
не може да ми наложи решение- приятелство или
секс!
Имам дългогодишни приятели ,които не са си забравяли пола ,но аз с пола си не спекулирам !Така съм била възпитана на времето и ИМАМ МНОГО СИЛНИ СПИРАЧКИ !ВСЕ ОЩЕ МИ ТРЯБВАТ!: )))))))
тАКА НЕ СЕ ЖИВЕЕ ЛЕСНО- ЖЕНИТЕ СМЯТАТ ,ЧЕ ПОСТИГАШ ВСИЧКО ДА СМЕТКА НА ПОЛА СИ , МЪЖЕТЕ НЕДОУМЯВАТ ЗАЩО НЕ ГО ИЗПОЛЗВАШ ,но ПЪК ИМАШ МИР В ДУШАТА СИ , СЕБЕУВАЖЕНИЕ И ПОВЕЧЕ ИСТЕНСКИ ПРИЯТЕЛИ,защото тези които наистина останат до мен са такива!
Всеки може да ги има тези приятели ,но по - лесно съзнавайки привлекателността си ,да" обреш каймака" и после да се оправдаваш и вайкаш пред себе си ,ах пола ,ах това,ах къде отиде приятелството......
Затова сме мислещи същества освен чувстващи за да си прецизираме действията!
И не мисли скъпо приятелче ,че това не ми е струвало много терзания........
Няма по- лесно нещо освен това да съблазниш някого особено ако си млад .........

цитирай
31. hector - Всичко е въпрос на привличане. . . Аз ...
14.10.2008 13:28
Всичко е въпрос на привличане... Аз например имам няколко приятелки-жени и това са именно хора, с които просто привличането не е било толкова силно и не се е стигнало до секс....След това и двете страни започват да възприемат другия просто като приятел и нещата се получават... Незнам при теб как след 2 години само приятелсто се е стигнало до секс.... Честно казано нещ отакова би ме накефило, ама нещо не ми се случва....
цитирай
32. sinay - @ ralinar,
14.10.2008 14:28
няма нищо лошо в това да му гостуваш, само да не направиш някоя беля... Знам ли... :)
цитирай
33. viki11 - И там добра. Може ли да ходиш при н...
14.10.2008 15:10
И там добра. Може ли да ходиш при някой, с когото имаш интимни отношения и да говориш за приятелство?

Май си търсиш причина да не те обвиняват за изневярата. НИщо друго. В смисъл, ама аз поисках ключ. Обаче... и така нататък.

аз имам приятели мъже и винаги съм имала. Като усетя, че този човек го възприемам като мъж, не му ходя на гости с ключове.
А моят приятел, с когото имаме дълго приятелство - той изобщо не ме привлича външно, нито някога би могъл. Нямаме и тръпка. Обаче аз фотограф, той фотограф, запозна ни един художник, наш общ приятел, той снима дъщеря ми без да му плащам, като куфарче го разнасям с мен, когато закъсам за фотоапарат. Не се гивизи, ако мога му плащам, ако не мога не му плащам. Не е тарикат. Оставяла съм го да ми гледа в събота детето, когато съм на работа. Но не прекалявах.
Сега нещо има затъване в нечисти работа за пари, опитвам се да му покажа, че греши, но ... парична криза. Не мога да го издържам. Не плача за него. Само си помагаме, понякога, рядко.
И никога няма да има секс. ЗАщото между нас няма такива усещания.
Ами.....усеща се.
Дразня се, когато някой иска да хареса някого от потивоположния пол и да докаже ,че не го харесва, или няма да се поддаде на харесването. Кого залъгва?
Не щял секс? Ами ако е отворена мадамата и знае, къде да го пипне...и е готов.
Аз не съм от тия. И да знам, няма да го пипна. Да уточня!!! Говоря за ония, такикатките.
Аз ги пипам, когато знам,че искат.
цитирай
34. ralinar - до всички
15.10.2008 16:59
ако кажа,че всечки сте прави ще ме убиете ли с камъни,че си разстотворявам мнението. Но във свяко едн писане има своята истина зависи откъде го погледеш
цитирай
35. fenris - ей никой няма да
16.10.2008 12:53
те убива с камъни! На теб живота ти е протекъл така и за това си на това мнение!
itakanakakati и ти както ralinar сте красавици, и е нормално да мислите така! Мъжете не мислиме само с оная си работа, не е практично! Може първият импулс да ми е да си легна с една жена, но след като се опознаем, да ми се прииска да сме просто приятели! Нека да си останем приятели, не е патент само на женското съсловие, аз също съм го казвал! Иначе ralinar както ти казах и по-нагоре, наред сис си! Просто не си намерила мъж, който да възприемеш приятелски както и той теб!
цитирай
36. ralinar - 38. fenris
16.10.2008 15:44
аз поне пък и мисля, че и itakanakakati ще ти благодарим за комплимента,че се кравасици и няма да те питам откъде го знаеш. И започнах да мисля, че съм наред наистина. Явмо ми е трябавало да пообщувам и с по-различни хора -като вас...благодаря искренно.
цитирай
37. fenris - ralinar
16.10.2008 15:56
От къде го знам? Ами личи си по постовете ви в темата, този проблем се случва предимно на красавици, а като става дума, прочети тук http://fenris.blog.bg/viewpost.php?id=244131
отчасти и ти ме вдъхнови за този ми разказ! Благодаря ти за това!
Радвам се че поговорихме! А ти си си наред споко!
цитирай
38. ralinar - 40. fenris
16.10.2008 17:53
...............:-). Не знам дали се зарадвах или натъжих...мъчат ме нещо и двете чувства след проченото. и аз се радвам за разговорчето
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ralinar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 189155
Постинги: 38
Коментари: 721
Гласове: 1254
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930